Kodulehe valmistamine

Üldjuhul on igal ettevõttel oma veebileht, kus tutvustatakse firmat, teenuseid ning hinnakirja. Kuigi palju juhid arvavad, et kodulehe loomine on kerge ja lihtne ülesanne, millega saavad hakkama peaaegu kõik, on tegelikult asjad natuke vastupidi. Koduleht peaks välja nägema lihtne ja elementaarne, aga selleks, et see töötaks nii nagu loodetud, müüks või tooks kliente, on vaja kõik hoolikalt läbi mõelda. Eelkõige on vaja astuda välja teenusepakkuja positsioonist ning panna end kliendi rolli – kuidas tema infot otsib, mida tema teie kodulehelt lugeda tahab jne?

Juba enne kodulehe loomist peaks hoolikalt läbi mõtlema, milline on loodava kodulehe ülesehitus, mida te tahate, et inimesed teie kodulehel teevad, millist infot kodulehele panna ning kuidas seda presenteerida kõige õigemal moel. Kindlasti tasuks kasutada disainerite, spetsialistide ning tekstikirjutaja abi, sest teile selgena tunduvad kujundused, info ning ülesehitus ei pruugi kliendile nii tunduda. Suurt rolli mängivad sõnakasutus, kujunduselemendid ning värvid.

Selleks, et koduleht töötaks nii nagu vaja, on tarvis läbi mõelda selle ülesanne ja eesmärk. Kas on vaja, et inimesed küsiksid kodulehelt hinnapakkumist, ostaksid või telliksid midagi, avaldaksid arvamust või annaksid tagasisidet? Või kui koduleht on vaid infoks, siis kuidas esitada infot nii, et kliendil tekiks teie vastu usaldus?

Mitu pead on mitu pead ning on loomulik, et üksinda kõike tehes ei tule tulemus sageli täiuslik. Sellepärast soovitame kasutada professionaalide abi, sest koduleht on paljude firmade üks peamine müügikanal.

Internetiagentuur Vortex Intercom.

Areneme koos!

Jaga sotsiaalmeedias
Jaga Google Plusis - Internetiagentuur Vortex Intercom
Jaga LiveJournalis - Internetiagentuur Vortex Intercom